Facturen, offertes, leveringsvoorwaarden en andere belangrijke documenten worden steeds vaker digitaal aangeleverd. Echter worden facturen en andere documenten die digitaal worden aangeleverd vaak uitgeprint en handmatig ingevoerd in een financiële applicatie. Dit kost onnodig veel tijd en is belastend voor het milieu.

Facturen en documenten digitaal verwerken: DOCUconcept biedt u de oplossing.

Wilt u facturen en andere belangrijke documenten digitaal verwerken en archiveren dan is DOCUconcept uw partner. DOCUconcept is gespecialiseerd in het leveren en implementeren van diverse oplossingen om facturen en andere documenten digitaal te verwerken en archiveren. Door gebruik te maken van geavanceerde OCR technologie worden bijvoorbeeld facturen automatisch geboekt in uw financiële applicatie. Desgewenst kunt u het volledige factuurproces digitaliseren, van het inboeken en het opslaan van facturen, tot het fiatteren en het uiteindelijk vrijgeven tot betaling van de factuur.

DOCUconcept kan als onafhankelijk adviseur diverse oplossingen bieden, afgestemd op uw wensen, behoefte en bedrijfssituatie. Wilt u meer informatie, of een advies over de oplossing die het beste bij u past, laat dan hiernaast uw adresgegevens achter. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

De cloud oplossing van Blue10.

Blue10LogoDe cloud oplossing van Blue10 is gericht op het automatiseren van administratieve processen. Met deze cloud oplossing kunt u inkoop- en verkoopfacturen, pakbonnen en andere relevante documenten digitaal verwerken. Daarmee is Blue10 uw assistent op definanciëleadministratie. U en uw medewerkers houden zo de controle en het overzicht over de verschillende administratieve processen binnen uw organisatie.

Met Blue10 komen boekingsdocumenten (facturen, pakbonnen, etc.) in één systeem samen en worden naadloos verwerkt in de financiële administratie. Facturen kunnen bovendien eenvoudig rondgestuurd worden in uw organisatie voor de gewenste goedkeuring. Daarnaast zijn facturen en andere documenten snel en eenvoudig in het digitale archief terug te vinden. Met Blue10 heeft u altijd en overal inzicht in uw administratie.

De belangrijkste voordelen van Blue10 zijn:
•  Eenvoudig boeken, goedkeuren en terugzoeken van facturen;
•  Zelflerende documentherkenning;
•  Transparant prijsmodel; maandabonnement inclusief implementatie, support en onbeperkt aantal administraties en gebruikers.

Blue10 heeft onder andere integraties met:
•  Afas Online
•  Exact Online
•  Exact Globe
•  Accountview
•  UNIT4 Multivers
•  Twinfield
•  MS Dynamics Navision
•  Muis software
•  GreenCommerce
•  FinMaster
• 
Visma

Bekijk hier de brochure.

Met Elvy kunt u documentstromen digitaliseren en automatiseren.

Elvy logoElvy is een slimme applicatie die verschillende oplossingen biedt om uw administratieve processen volledig te digitaliseren en automatiseren. Elvy zorgt dat digitale en gescande documenten op de juiste plek in de juiste database terechtkomen. U kunt bijvoorbeeld opdracht geven om bij de verwerking van inkomende facturen, deze automatisch te laten boeken en direct te archiveren in uw financiële applicatie.

Met Elvy beschikt uw organisatie of afdeling administratie over een programma om effectief af te rekenen met het tijdrovende verwerken van facturen. Even scannen en Elvy doet de rest. Gebruiksvriendelijker kan het niet. En efficiënter ook niet. Alle facturen zijn voortaan overzichtelijk terug te vinden in uw administratie.

Elvy biedt de volgende online en offline koppelingen:
•  Exact (online & offline)
•  UNIT4 (online & offline)
•  SnelStart (online & offline)
•  AFAS (online & offline)
•  Accountview (offline)
•  Visma (oflline)
•  King (offline)
•  SAP Busines One (offline)
•  Muis (offline)
•  Accept (offline)

Stroomlijn het factuurproces en bespaar tijd en geld met automatische factuurherkenning! Bekijk hier de brochure van Elvy.

WorkFlowWise is de oplossing van budget tot de betaling van de laatste factuur.

WorkFlowWise is een Nederlands bedrijf dat succesvol is in het bieden van een totaaloplossing voor uw financiële en projectmatige bedrijfshuishouding. WorkFloWise biedt projectorganisaties digitalisering van uw gehele proces van budgettering tot digitale berichtuitwisseling en van offerte tot de betaling van uw laatste factuur. WorkFlowWise is al sinds 1997 actief op de Nederlandse markt en is daarmee de oudste en meest ervaren speler. WorkFlowWise automatiseert administratieve (project) processen. Van klein tot groot. Van simpel tot complex.

Met GO-Spend, GO-Expense, GO-Check, FLEX en CORE bieden ze voor elk vraagstuk een oplossing.

WorkFlowWise kan met de volgende applicaties worden gekoppeld:
• 
Exact (Globe, Financials en Online)
•  UNIT4 Coda
•  Twinfield
•  AFAS
•  Accountview
•  KING
•  MS Dynamics Navision & AX
•  Oracle JD Edwards
•  7T
• 
SAP
•  Cash

Staat uw applicatie er niet tussen, informeer dan naar de mogelijkheden.

Welke documentoplossingen kan DOCUconcept u nog meer bieden:

DOCUconcept  is specialist in het implementeren van innovatieve en hoogwaardige documentoplossingen. DOCUconcept is ook dedicated KYOCERA Business Partner en heeft door de jaren heen voor talloze branches maatwerkoplossingen geleverd en geïmplementeerd. DOCUconcept is actief op het gebied van printers, multifunctionals en document solutions.

Bekijk hier de andere documentoplossingen van DOCUconcept.

•  Scannen en herkennen
•  Digitale handtekening
•  Aangetekend mailen
•  Managed document services
•  Document management
•  Print management
•  Digitaal archiveren
•  Maatwerk oplossingen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Informatie ontvangen

Voer aub uw bedrijfsnaam in.

Invalid Input

Voer aub uw telefoonnummer in.

Voer aub een geldig emailadres in.

Invalid Input

Uw facturen en documenten digitaal archiveren

Deze website maakt gebruik van cookies.

We gebruiken alleen cookies om anonieme statistieken bij te houden, Lees meer

Oké, geen probleem.

Gebruik van cookies en logbestanden.
Een "cookie" is een kleine informatie-eenheid die aan uw browser kan worden aangeboden terwijl u op de internetsite van DOCUconcept bent. DOCUconcept gebruikt in sommige gevallen cookies om het gebruik van de internetsite van DOCUconcept zo efficiënt mogelijk te laten verlopen. Indien u niet wilt dat cookies worden gebruikt door DOCUconcept kunt u uw browser zo (laten) instellen dat de cookies gedeactiveerd worden. Indien u het gebruik van cookies niet accepteert en de cookies heeft gedeactiveerd c.q. heeft laten deactiveren, heeft dat mogelijk gevolgen voor het gebruiksgemak van de internetsite van DOCUconcept.

De internetsite van DOCUconcept genereert automatisch logbestanden van het gebruik door u en andere gebruikers van de internetsite van DOCUconcept. DOCUconcept houdt gebruiksgegevens bij, zoals de bronadressen waarvandaan de pagina's zijn opgeroepen, IP-adressen en domeinnamen, datum en tijd van het oproepen van de pagina's, de doorverwijzende internetsites en andere parameters in de URL's. Deze logbestanden en gegevens zullen voor statistische doeleinden op anonieme wijze worden gebruikt, als ook voor het verbeteren van de dienstverlening via de internetsite van DOCUconcept.

Google Analytics.
De internetsite van DOCUconcept maakt gebruik van Google Analytics om bij te houden hoe gebruikers de website gebruiken. De aldus verkregen informatie wordt, zonder het ‘adres’ van uw computer (het IP-adres wordt geanonimiseerd) door Google opgeslagen op servers in de Verenigde Staten. Lees het privacy beleid van Google voor meer informatie. Google gebruikt deze informatie om bij te houden hoe deze website gebruikt wordt en om daarover te rapporten aan DOCUconcept.

Google kan deze informatie aan derden verschaffen indien Google hiertoe wettelijk wordt verplicht, of voor zover deze derden de informatie namens Google verwerken. DOCUconcept heeft hier geen invloed op.

DOCUconcept heeft Google geen toestemming gegeven om de via de internetsite van DOCUconcept verkregen Analytics-informatie te gebruiken voor andere Google-diensten.

Klik hier >> om verder te gaan naar de homepage