Workflow Manager

 

KYOCERA Workflow Manager is een Document Management systeem met onder andere modules voor contractmanagement, Human Recourse management, verkoop, distributie- en inkoopmanagement.

 

 

 

ELO Office

 

ELOoffice is de ideale oplossing om het dagelijks werk te vereenvoudigen en versnellen. De papierstroom wordt beperkt en benodigde informatie kan razendsnel worden teruggevonden.

 

 

We besteden gemiddeld een uur per dag aan het zoeken naar informatie. Dit betreft vooral de ongestructureerde informatie zoals die in email, de Windows verkenner en in papieren archieven is opgeslagen. DOCUconcept implementeert software voor het optimaliseren van uw documentgebonden werkprocessen. Hierdoor is alle informatie beschikbaar voor de juiste persoon, op de juiste plaats, op het juiste moment en in de juiste vorm, zodat u zich kunt richten op uw kerntaken! 

kyocera boxKYOCERA Workflow Manager
KYOCERA Workflow Manager maakt documentmanagement eenvoudig: het automatiseert processen, maakt het mogelijk om gelijktijdig aan documenten te werken en maakt bedrijfsprocessen inzichtelijk en controleerbaar. KYOCERA Workflow Manager kan snel worden geïmplementeerd, en de intuïtieve interface zorgt voor veel gebruiksgemak. Ondanks de hoge mate van standaardisatie, is KYOCERA Workflow Manager schaalbaar en zonder grote investeringen naar wens aan te passen.

KYOCERA Workflow Manager beschikt over standaardmodules voor bijvoorbeeld inkoop, verkoop, human resources en contractbeheer die afzonderlijk of in combinatie kunnen worden gebruikt.

Er zijn 4 standaardmodules voor:
•   Sales & Distribution (SD); biedt digitaal beheer van klantgerelateerde data en documenten.
•   Procurement management (PM); centraliseert en structureert leveranciersinformatie en orderbeheer.
•   Contractmanagement (CM); is dé module voor centraal digitaal contractmanagement.
•   Human Resources (HR); organiseert personeelsdossiers in één systeem.

Efficiëntie dankzij grote stappen en korte wegen. In synergie met KYOCERA HyPAS MFP's, kunnen papieren documenten zoals facturen, contracten, overeenkomsten, enz. worden gescand en rechtstreeks in de juiste locatie worden opgeslagen. Ook kan er rechtstreeks vanaf de MFP gebruik gemaakt worden van KYOCERA Workflow Manager-functies.

ELO Digital Office
elo logoMet de producten van ELO Digital Office bieden wij u high-performance software oplossingen op het gebied van elektronisch documentbeheer, digitale archivering en workflow management die het hele scala van Enterprise Content Management (ECM) bestrijken

De ELO productfamilie bestaat uit drie softwarepakketten:
•   ELOoffice: is de entry-level DMS-oplossing voor zelfstandigen en kleinere organisaties.
•   ELOprofessional: is met het modulaire client /server framework gericht op middelgrote ondernemingen.
•  ELOenterprise: is de high end oplossing en platform-onafhankelijk, zeer schaalbaar en ook multi-client. Het is bijzonder krachtig wanneer deze wordt ingezet in datacenters en voor portals.

Klik op de versies voor meer informatie.

Al deze applicaties zijn volledig compatibel, waardoor eenvoudig bestanden onderling kunnen worden uitgewisseld maar ook op ieder moment upgrades van de ene naar de andere versie kunnen worden uitgevoerd.

Deze website maakt gebruik van cookies.

We gebruiken alleen cookies om anonieme statistieken bij te houden, Lees meer

Oké, geen probleem.

Gebruik van cookies en logbestanden.
Een "cookie" is een kleine informatie-eenheid die aan uw browser kan worden aangeboden terwijl u op de internetsite van DOCUconcept bent. DOCUconcept gebruikt in sommige gevallen cookies om het gebruik van de internetsite van DOCUconcept zo efficiënt mogelijk te laten verlopen. Indien u niet wilt dat cookies worden gebruikt door DOCUconcept kunt u uw browser zo (laten) instellen dat de cookies gedeactiveerd worden. Indien u het gebruik van cookies niet accepteert en de cookies heeft gedeactiveerd c.q. heeft laten deactiveren, heeft dat mogelijk gevolgen voor het gebruiksgemak van de internetsite van DOCUconcept.

De internetsite van DOCUconcept genereert automatisch logbestanden van het gebruik door u en andere gebruikers van de internetsite van DOCUconcept. DOCUconcept houdt gebruiksgegevens bij, zoals de bronadressen waarvandaan de pagina's zijn opgeroepen, IP-adressen en domeinnamen, datum en tijd van het oproepen van de pagina's, de doorverwijzende internetsites en andere parameters in de URL's. Deze logbestanden en gegevens zullen voor statistische doeleinden op anonieme wijze worden gebruikt, als ook voor het verbeteren van de dienstverlening via de internetsite van DOCUconcept.

Google Analytics.
De internetsite van DOCUconcept maakt gebruik van Google Analytics om bij te houden hoe gebruikers de website gebruiken. De aldus verkregen informatie wordt, zonder het ‘adres’ van uw computer (het IP-adres wordt geanonimiseerd) door Google opgeslagen op servers in de Verenigde Staten. Lees het privacy beleid van Google voor meer informatie. Google gebruikt deze informatie om bij te houden hoe deze website gebruikt wordt en om daarover te rapporten aan DOCUconcept.

Google kan deze informatie aan derden verschaffen indien Google hiertoe wettelijk wordt verplicht, of voor zover deze derden de informatie namens Google verwerken. DOCUconcept heeft hier geen invloed op.

DOCUconcept heeft Google geen toestemming gegeven om de via de internetsite van DOCUconcept verkregen Analytics-informatie te gebruiken voor andere Google-diensten.

Klik hier >> om verder te gaan naar de homepage