Een digitale handtekening is de oplossing voor het rechtsgeldig ondertekenen van contracten, overeenkomsten en andere belangrijke documenten. Een gekwalificeerde digitale handtekening via de webtool van ValidSign is juridisch gelijk aan een gewone handtekening. DOCUconcept kan voor u ValidSign installeren voor gebruik in bijna alle softwarepakketten, boekhoudpakketten en andere software applicaties. Met digitaal ondertekenen bespaart u niet alleen papier, maar ook tijd.

Digitale handtekening? DOCUconcept biedt u met ValidSign de oplossing.

Het ondertekenen van documenten gaat vaak nog fysiek vanwege de rechtsgeldigheid van handtekeningen. Met ValidSign is dit verleden tijd. Met deze webtool tekenen u en uw partners of klanten online documenten, op een manier die net zo rechtsgeldig is als een handtekening met pen op papier. Alle stappen van digitale ondertekening via ValidSign voldoen volledig aan alle relevante wetgeving en richtlijnen in de Verenigde Staten, de Europese Unie en andere delen van de wereld.

Hoe werkt een digitale handtekening.

Voor het plaatsen van een digitale handtekening moet u zich eerst via de webtool van ValidSign aanmelden en laten verifiëren met behulp van uw e-mailadres. Daarna komt u in uw persoonlijke beheeromgeving. Hier kunt u "transacties" aanmaken en documenten uploaden die van een digitale handtekening moeten worden voorzien. In deze documenten kunt u aangeven waar de digitale handtekeningen, parafen en andere gegevens geplaatst moeten worden. Daarna geeft u de betrokken ontvangers op die ook een digitale handtekening moeten zetten. Als u herinneringsmomenten instelt dan stuurt het systeem automatisch reminders als het proces niet is voltooid. Na verzending ontvangt de wederpartij een e-mail met het verzoek om een digitale handtekening. Optioneel kan er extra beveiliging toegevoegd door de ontvanger in te laten loggen middels een eenmalige SMS-pincode.

U ontvangt een notificatie wanneer iemand het document bekeken of ondertekend heeft. In de beheeromgeving ziet u een overzicht van al uw transacties, zodat u afspraken makkelijk toe kunt voegen. Zo kunt u dus snel en eenvoudig documenten van rechtsgeldige handtekeningen laten voorzien.

Documenten in Microsoft Office voorzien van een digitale handtekening.

Digitaal ondertekenen van ValidSign kan geïmplementeerd worden in talloze softwarepakketten, boekhoudpakketten en andere applicaties. Ook het rechtsgeldig digitaal ondertekenen van Microsoft Office Word of Excel documenten kan snel en eenvoudig via de speciale plug-ins voor Word en Excel. Deze optie is ook mogelijk voor het digitaal ondertekenen van PDF bestanden. Wilt u weten hoe het werkt? Bekijk dan hiernaast de video of het demofilmpje.

Vraag ons om een vrijblijvende demonstratie.

Wilt u meer informatie of een vrijblijvende demonstratie? Laat dan hiernaast uw gegevens achter. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. Wilt u meer weten over rechtsgeldig aangetekend e-mailen, kijk dan hier.

Welke documentoplossingen kan DOCUconcept u nog meer bieden:

DOCUconcept is gespecialiseerd in hoogwaardige en innovatieve documentoplossingen. Daarnaast is DOCUconcept dedicated KYOCERA Business Partner en heeft door de jaren heen voor vele branches totale maatwerkoplossingen geïmplementeerd op het gebied van printers, multifunctionals en solutions.

Bekijk hier de andere documentoplossingen

•  Scannen en herkennen
•  Factuur management
•  Managed document services
•  Document management
•  Print management
•  Digitaal archiveren
•  Maatwerk oplossingen

Informatie ontvangen

Voer aub uw bedrijfsnaam in.

Invalid Input

Voer aub uw telefoonnummer in.

Voer aub een geldig emailadres in.

Invalid Input

 

Deze website maakt gebruik van cookies.

We gebruiken alleen cookies om anonieme statistieken bij te houden, Lees meer

Oké, geen probleem.

Gebruik van cookies en logbestanden.
Een "cookie" is een kleine informatie-eenheid die aan uw browser kan worden aangeboden terwijl u op de internetsite van DOCUconcept bent. DOCUconcept gebruikt in sommige gevallen cookies om het gebruik van de internetsite van DOCUconcept zo efficiënt mogelijk te laten verlopen. Indien u niet wilt dat cookies worden gebruikt door DOCUconcept kunt u uw browser zo (laten) instellen dat de cookies gedeactiveerd worden. Indien u het gebruik van cookies niet accepteert en de cookies heeft gedeactiveerd c.q. heeft laten deactiveren, heeft dat mogelijk gevolgen voor het gebruiksgemak van de internetsite van DOCUconcept.

De internetsite van DOCUconcept genereert automatisch logbestanden van het gebruik door u en andere gebruikers van de internetsite van DOCUconcept. DOCUconcept houdt gebruiksgegevens bij, zoals de bronadressen waarvandaan de pagina's zijn opgeroepen, IP-adressen en domeinnamen, datum en tijd van het oproepen van de pagina's, de doorverwijzende internetsites en andere parameters in de URL's. Deze logbestanden en gegevens zullen voor statistische doeleinden op anonieme wijze worden gebruikt, als ook voor het verbeteren van de dienstverlening via de internetsite van DOCUconcept.

Google Analytics.
De internetsite van DOCUconcept maakt gebruik van Google Analytics om bij te houden hoe gebruikers de website gebruiken. De aldus verkregen informatie wordt, zonder het ‘adres’ van uw computer (het IP-adres wordt geanonimiseerd) door Google opgeslagen op servers in de Verenigde Staten. Lees het privacy beleid van Google voor meer informatie. Google gebruikt deze informatie om bij te houden hoe deze website gebruikt wordt en om daarover te rapporten aan DOCUconcept.

Google kan deze informatie aan derden verschaffen indien Google hiertoe wettelijk wordt verplicht, of voor zover deze derden de informatie namens Google verwerken. DOCUconcept heeft hier geen invloed op.

DOCUconcept heeft Google geen toestemming gegeven om de via de internetsite van DOCUconcept verkregen Analytics-informatie te gebruiken voor andere Google-diensten.

Klik hier >> om verder te gaan naar de homepage