Met behulp van onze scan & herken oplossing naar Raet Youforce scant u uw papieren documenten direct in uw Raet Youforce omgeving. U scant de documenten op uw multifunctionele printer en deze worden direct met de juiste informatie opgenomen in het (HRM) dossier van uw medewerkers of één van de andere beschikbare bestemmingen die ondersteund worden door onze Raet Youforce scanconnector.
Via een directe verbinding worden documenten rechtstreeks verwerkt binnen de Raet Youforce database. Ook wijzigingen die aan de zijde van Raet Youforce worden gemaakt zoals bijvoorbeeld het toevoegen van een medewerker of documenttype, zijn direct zichtbaar op uw multifunctionele printer. Contracten, CV's, ID-bewijzen en alle andere documenten kunnen direct in het digitale dossier worden geplaatst. En met de vooraf ingestelde keuzemogelijkheden voegt u eenvoudig extra informatie toe aan de gescande documenten. Hierdoor hebt u direct alle gegevens digitaal beschikbaar in Raet Youforce.
Alle gescande documenten worden hierbij middels OCR techniek standaard op tekst doorzoekbaar gemaakt en tevens opgeslagen als PDF/A bestand t.b.v. lange termijn digitale opslag en archivering. Door de gescande documenten van OCR te voorzien kunt u de documenten weer snel en eenvoudig op tekst/inhoud terugvinden.
Voordelen:
• Directe communicatie/verbinding met Raet Youforce
• Efficiëntere en minder foutgevoelige digitale dossiervorming in Raet Youforce
• Uniformiteit; eenieder scant o.b.v. dezelfde procedure
• Erg laagdrempelig in gebruik d.m.v. gebruiksvriendelijke bediening en verwerking
• Aanzienlijke tijdsbesparing op het scan- en verwerkproces t.o.v. het traditioneel scannen
• Voldoet aan standaarden van een audit trail, waaronder PDF/A (ISO 19005) en beveiliging van documenten
• Alle gescande documenten (zowel papier als digitaal) zijn volledig doorzoekbaar d.m.v. OCR
• Scans zijn sneller en op inhoud/tekst terug te vinden
• Ondersteuning op meerdere merken printapparatuur
Neem voor meer informatie en prijzen contact met ons op.