Organisaties veranderen snel en hebben te kampen met een overload aan informatie door binnenkomende post, interne documenten, via email en internet. Door alle snelle veranderingen wordt er nog onnodig veel geprint en gekopieerd; processen lopen hierdoor vertraging op. Of nog erger: er worden fouten gemaakt! Dat leidt tot gefrustreerde medewerkers en nog erger: tot ontevreden klanten!
DOCUconcept adviseert kleine en middelgrote bedrijven, stichtingen en semi-overheidsinstellingen over innovatieve print-, scan- en documentmanagementoplossingen en levert bijpassende producten en diensten. Het gaat ons niet om het verkopen van machines, maar om het bieden van toegevoegde waarde, gericht op een optimale documentenstroom in uw organisatie. Uw voordeel: meer efficiency, minder kosten en milieuvriendelijk!
Met meer dan 25 jaar ervaring is DOCUconcept uw partner op het gebied van documentmanagement oplossingen, multifunctionals, printers en advies/consultancy. DOCUconcept baseert na een eerste kennismaking met u, het advies op haar 5-stappenplan rondom uw print- en documentstromen:
Stap 1. Analyseren van uw documentstromen
Stap 2. Adviseren van de passende totaaloplossing
Stap 3. Implementeren van de totaaloplossing
Stap 4. Optimaliseren op basis van kwaliteit, efficiency en MVO
Stap 5. Beheren gedurende de gehele looptijd
Ook u kunt gemiddeld 30% besparen! Daarnaast profiteert u van de flexibiliteit en de kennis van een kleinere organisatie. Wij willen niet de grootste zijn, maar wel de beste. Onze kwaliteit wordt ondersteund door het innovatieve en slagvaardige KYOCERA, een speler van wereldformaat. Als KYOCERA Dedicated Business Partner beschikken wij over een serviceorganisatie met landelijke dekking. Vanzelfsprekend bieden wij daarnaast ook verschillende flexibele onderhoudsovereenkomsten en financieringsmogelijkheden. Kortom, DOCUconcept garandeert u 100 % klanttevredenheid!