Scan & herken DesktopConnect - UBPlus

De digitalisering heeft tegenwoordig ook een grote impact op de uitzendbranche. Het aantal vestigingen krimpt en de interne processen worden verder gedigitaliseerd. Gangbare processen zoals het vinden & screenen van proffesionals en het self-service concept worden een groter onderdeel van de dagelijkse bedrijfsvoering. Dit zorgt voor extra investeringen in ICT, maar resulteert uiteindelijk in een efficiëntere organisatie en lagere kosten.

Daarbij heeft de uitzendbranche uiteraard te maken met diverse documentenstromen, zoals de verwerking van VCA documenten, ID's, certificaten, contracten en andere documenten. Belangrijk bij deze documenten is het archiveren en opslaan bij de juiste kandidaat en de geldigheidsduur van deze documenten. Het creëren van een digitaal archief vergt veelal veel tijd en energie. Dit zijn vaak tijdrovende handelingen, zeker omdat ze steeds herhaald moeten worden en dan zijn de documenten, veelal PDF's, ook nog niet volledig doorzoekbaar op tekst/inhoud.

DOCUconcept heeft dé oplossing waarbij deze handelingen tot de verleden tijd behoren.

Scan & herken
Met de scankoppeling voor het scannen en herkennen van papieren, alsook digitale documtenen (met DesktopConnect) kunnen documenten rechtstreeks op de juiste locatie in uw bedrijfsapplicatie opgeslagen worden. Deze intelligente scanoplossing maakt direct verbinding met uw bedrijfsapplicatie en na het beantwoorden van een aantal vragen op het display van uw multifunctionele scanner of op uw computer, wordt het document gescand en rechtstreeks opgeslagen in de bedrijfsapplicatie en voorzien van de juiste bestandsnaam. Ditigaal archiveren is nog nooit zo eenvoudig geweest!

Alle documenten worden gedigitaliseerd zonder dat er software geïnstalleerd hoeft te worden op al uw lokale laptops of Pc's, De scanoplossing draait op een door ons geleverde Scan Pc en het betreft middelware software, wat inhoudt dat gebruikers de software niet zien terwijl ze er mee werken. Dit heeft als grote voordeel dat een producttraining dus niet noodzakelijk is. Een ander groot voordeel is dat gescande documenten opgeslagen worden binnen uw bedrijfsapplicatie als een 100% op tekst doorzoekbaar PDF bestand middels OCR technologie.

Door de gemaakte koppeling kunnen identiteitsbewijzen, contracten, inkomende correspondentie en alle andere documenten direct achter de cliënten- of werknemerskaart worden geplaatst. Hierdoor hebben u en uw werknemers direct alle gegevens digitaal beschikbaar. Het voordeel dat hiermee behaald wordt, behoeft eigenlijk geen verdere uitleg. Nooit meer zoeken naar stoffige archiefkosten, geen minutenlange speurtochten in uw mappenstructuur naar verkeerd geplaatste documenten, maar direct alle gegevens beschikbaar.

Wij bieden met deze scan & herken oplossing vooralsnog een standaard koppeling naar UBPlus Uitzendsoftware. Staat uw applicatie er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op, om te kijken of wij ook kunnen koppelen met uw bedrijfsapplicatie.

ubplus-cirkel

Deze website maakt gebruik van cookies.

We gebruiken alleen cookies om anonieme statistieken bij te houden, Lees meer

Oké, geen probleem.

Gebruik van cookies en logbestanden.
Een "cookie" is een kleine informatie-eenheid die aan uw browser kan worden aangeboden terwijl u op de internetsite van DOCUconcept bent. DOCUconcept gebruikt in sommige gevallen cookies om het gebruik van de internetsite van DOCUconcept zo efficiënt mogelijk te laten verlopen. Indien u niet wilt dat cookies worden gebruikt door DOCUconcept kunt u uw browser zo (laten) instellen dat de cookies gedeactiveerd worden. Indien u het gebruik van cookies niet accepteert en de cookies heeft gedeactiveerd c.q. heeft laten deactiveren, heeft dat mogelijk gevolgen voor het gebruiksgemak van de internetsite van DOCUconcept.

De internetsite van DOCUconcept genereert automatisch logbestanden van het gebruik door u en andere gebruikers van de internetsite van DOCUconcept. DOCUconcept houdt gebruiksgegevens bij, zoals de bronadressen waarvandaan de pagina's zijn opgeroepen, IP-adressen en domeinnamen, datum en tijd van het oproepen van de pagina's, de doorverwijzende internetsites en andere parameters in de URL's. Deze logbestanden en gegevens zullen voor statistische doeleinden op anonieme wijze worden gebruikt, als ook voor het verbeteren van de dienstverlening via de internetsite van DOCUconcept.

Google Analytics.
De internetsite van DOCUconcept maakt gebruik van Google Analytics om bij te houden hoe gebruikers de website gebruiken. De aldus verkregen informatie wordt, zonder het ‘adres’ van uw computer (het IP-adres wordt geanonimiseerd) door Google opgeslagen op servers in de Verenigde Staten. Lees het privacy beleid van Google voor meer informatie. Google gebruikt deze informatie om bij te houden hoe deze website gebruikt wordt en om daarover te rapporten aan DOCUconcept.

Google kan deze informatie aan derden verschaffen indien Google hiertoe wettelijk wordt verplicht, of voor zover deze derden de informatie namens Google verwerken. DOCUconcept heeft hier geen invloed op.

DOCUconcept heeft Google geen toestemming gegeven om de via de internetsite van DOCUconcept verkregen Analytics-informatie te gebruiken voor andere Google-diensten.

Klik hier >> om verder te gaan naar de homepage